အမေးအဖြေများ

Not found what you looking for?

MTB Pay Wallet Account ကို အသုံးပြုသောအခါ Internet လိုအပ်ပါသည်။ Wi-Fi internet, Data Internet အစရှိသော မည်သည့် အင်တာနက်လိုင်းနှင့်မဆို အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။

လုပ်ငန်းစဉ်များကို Customer များအနေဖြင့် အကောင့်ဖွင့်ပြီးပြီးချင်း ၂၄ နာရီအတွင်း အသုံးပြုနိုင်ပါသည်။

MTB Pay Wallet Account ကိုအသုံးပြုဖို့ ဘဏ်စာရင်းဖွင့်ရန်မလိုအပ်ပါ။

MTB Pay Account ရှိသည်ဖြစ်စေ၊ မရှိသည်ဖြစ်စေ MTB အမှတ်အသား Logo တပ်ဆင်ထားသော Agent ဆိုင်များ၊ ကောင်တာများနှင့် MTB ဘဏ်ခွဲများတွင် ငွေသွင်း/ငွေထုတ် ပြုလုပ်နိုင်ပါသည်။

Customer ထံမှ MTB Pay ဝန်ထမ်းတစ်ဦးဦးက ငွေထုတ်လျှို့ဝှက်နံပါတ် (Cash code)ကို မေးမြန်း တောင်းခံခွင့်မရှိပါ။  မိမိအနေဖြင့်လည်း ငွေထုတ်လျှို့ဝှက်နံပါတ်ကို မည်သူတစ်ဦးတစ်ယောက်ကိုမျှ ပြောပြခြင်း မပြုလုပ်ရပါ။

MTB Pay Account တွင် အဆင့်သတ်မှတ်ချက်များရှိပါသည်။ (Verified and Not Verified)

MTB Pay အကောင့်ကိုကြာရှည်စွာ အသုံးမပြုဘဲထားရှိပါက System မှ (Dormant) ယာယီပိတ်သိမ်း သွားမည်ဖြစ်ပြီး ပြန်လည်အသုံးပြုလိုပါက MTB Pay Call Center သို့ဆက်သွယ်ရမည်ဖြစ်ပါသည်။

မိမိ၏လျှို့ဝှက်နံပါတ်(Password)ကို လုံခြုံစွာသိမ်းဆည်းထားနိုင်ရုံသာမက မိုဘိုင်းဖုန်းပျောက်ဆုံး သွားကြောင်း သိလျှင်သိချင်း MTB Pay Call Center သို့ချက်ခြင်းအကြောင်းကြားပြီး အကောင့်ကို ယာယီပိတ်ခိုင်း ထားနိုင်ခြင်းဖြင့် လက်ကျန်ငွေဆုံးရှုံးမှုဖြစ်နိုင်ချေအလွန်နည်းပါးမည်။

MTB Pay အကောင့်ကို Device တစ်ခုထက်ပို၍ အသုံးမပြုနိုင်ပါ။

Transaction Successful ဟု Popup Message ရောက်လာပါက လုပ်ငန်းစဉ် (Transaction) ပြီးမြောက်ကြောင်းသိရှိနိုင်ပါသည်။

MTB Pay App ကနေပြီး ဖုန်းဘေလ် ဖြည့်သွင်းပါက MTB Pay မှ ပြုလုပ်သော promotion program ပေါ်တွင် မူတည်၍ အကျိုးခံစားခွင့်များရရှိမည် ဖြစ်ပါသည်။

MTB Pay App ကနေပြီး Data Package များဝယ်ယူပါက MTB Pay မှ ပြုလုပ်သော promotion program ပေါ်တွင်မူတည်၍ အကျိုးခံစားခွင့်များရရှိမည် ဖြစ်ပါသည်။

MTB Pay App ဖြင့် Bill Payment များပြုလုပ်မည်ဆိုပါက MTB Pay မှပြုလုပ်သော promotion program ပေါ် တွင်မူတည်၍ အကျိုးခံစားခွင့်များရရှိမည် ဖြစ်ပါသည်။

MTB Pay Wallet တွင် Customer မှပြုလုပ်ခဲ့သော Transaction History များအား ၃လစာ ရှာဖွေပြီး ကြည့်ရှု၍ ရပါမည်။

MTB Pay Account တွင် Customer အသုံးပြုနေသော Version အား သိနိုင်ပါသည်။